• day-6-365-when-i-was-happy-to-hold-all-this-money-1_4
  • hole-1_4
  • splash-flickr-colors_4

Budownictwo kubaturowe - prezentacje projektów architektonicznych

 

prezentacjaW dwudziestym pierwszym wieku klienta nie zadowala minimum informacji. Konsument chce wiedzieć wszystko na temat danego produktu czy inwestycji, w którą ma zamiar ? kolokwialnie rzecz ujmując ? wejść. Kupno mieszkania to jedna z decyzji, która zostaje podjęta w zasadzie najwyżej kilka razy w życiu. Niektóre rodziny robią to wyłącznie raz. W tym przypadku zainteresowanie i zaangażowanie klienta nie jest dziwne i nie podlega żadnym negocjacjom. Od ponad dziesięciu lat rynek nieruchomości zmienił się dziś nie do poznania. Kiedyś konkurencja była na tyle mała, że firmy oferujące mieszkania nie musiały zabiegać o względy klientów. Dziś jest zupełnie odwrotnie. Konsument stał się królem, który tylko czeka, aż odpowiednie spółki przyjdą zaoferować mu swoje usługi. Okazuje się jednak, że dziś nie każda firma wie, jak to zrobić. Najlepszym sposobem ? z którego korzystają renomowane spółki budowlane i deweloperskie ? jest założenie strony internetowej, na której każdy potencjalny klient będzie mógł o każdej porze dnia i nocy zdobyć cenne informacje na dany temat.

 Strona internetowa to podstawa

Inwestorzy i firmy budowlane mają dziś wspaniałe pole do popisu jeśli chodzi o przedstawianie klientowi wykonywanych aktualnie projektów. Dzięki temu zainteresowany konsument może nie tylko ofertę przejrzeć, ale dzięki nowoczesnym wizualizacjom zdecydować się na zakup danego lokalu jeszcze przed zakończeniem jego budowy. Warto wspomnieć, że opisane wizualizacje w stu procentach powinny być zgodne z tym, co w efekcie końcowym zobaczy nowy właściciel. Dwudziesty pierwszy wiek umożliwia więc sprawne i szybkie przeprowadzenie transakcji, a to dla klienta w przypadku poszukiwania domu jest najważniejsze. Warto dla przykładu zajrzeć na stronę, gdzie budowa obiektów została tam przedstawiona krok po kroku. Na witrynie znajdują się ponadto nie tylko aktualnie realizowane inwestycje, ale także te, które jakiś czas temu zostały oddane do użytku i z których cieszą się nowi mieszkańcy oraz najemcy.

Nie należy rezygnować z tradycyjnych źródeł przekazu

Rozwój internetu sprawił, że niektóre firmy zapominają o tradycyjnych źródłach podawania informacji. Warto jednak pamiętać, że wszelkiego typu ulotki czy gazety z ofertą powinny trafiać do potencjalnych klientów także w tradycyjnej formie, a nie wyłącznie poprzez pocztę elektroniczną. Istnieją przynajmniej dwa powody, dla których jest to opłacalne. Po pierwsze, nie każdy konsument ma dziś dostęp do komputera i sieci. Być może jest to fakt nieco dziwny, ale starsze pokolenia niechętnie sięgają do elektronicznych źródeł lub nie robią tego wcale. Po drugie wreszcie, zainteresowanie konsumentem należy wykazywać także w tradycyjnej formie, ponieważ świadczyć to będzie o zainteresowaniu ze strony danej spółki. Nowo powstające osiedle powinno mieć dla przykładu nie tylko stronę internetową, ale także własny folder, który niektóre osoby chciałyby mieć przy sobie w torebce czy plecaku, by na przykład pokazać inwestycję swojej rodzinie czy znajomym i z nimi wspólnie podjąć decyzję.

Konsument wiedząc czego chce oczekuje dziś od firm budowlanych czy też inwestorów tego, by ci ostatni pokazali mu na co może liczyć w przypadku konkretnej inwestycji. Nic dziwnego, że standard na polskim rynku budowlanym nieustannie się podnosi. Firmy zabiegają o uwagę klientów, a więc tym samym cały czas podnoszą standard swoich usług. Te ostatnie ściśle są związane z tym, by przedstawić przyszłym właścicielom interesujące ich lokale. Wizualizacje 3D oraz filmy przedstawiające budujące się osiedla nie powinny być jednak jedynym sposobem na to, by dotrzeć do klienta. Równie ważne są dziś tradycyjne formy przekazu, z którego przynajmniej przez jakiś czas firmy deweloperskie i spółki budowlane nie powinny jeszcze rezygnować. Niemniej jednak wydaje się, że strony internetowe i nowoczesne wizualizacje wiodą prym jeśli chodzi o reklamę nowych obiektów budowlanych i innowacyjnych osiedli. Nie ma w tym jednak nic dziwnego, ponieważ nowoczesne technologie coraz odważniej wkraczają w życie polskiego społeczeństwa.